torsdag.

torsdag, och imorgon ar det antligen fredag. vaknade upp imorse 5.30 som vanligt, och var pa gransen till att vara hemma. men sen kom jag pa att jag behovde ga till skolan sa jag kunde ga pa skolans culture club partaj som var tillagnat alla utbytesstudenter. jag och ashley hade kottbullebak har hemma igar som vi tog med och bjod pa! och se pa fan, mina svenska kottbullar ar uppskattat har! (men en liten hemlighet ar att jag hittade en kryddblanding pa kroger som faktiskt heter swedish meatballs som vi gjorde kottbullarna fran)

nu ska jag kaka, sen blir det algebraplugg, och engelska plugg. sen ska jag nog med lori och hamta haley fran skolan.

och nasta vecka ar det homecomingweek! 80'tals dag, school spirit-day, homecomingdance, footballgame, twinday, ja en massa roligheter helt enkelt! JAG LAAANGTAR!

byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0