anna skipper..

nu var det ett bra tag sedan jag satt här! har inte haft någon lust alls att sitta vid datorn helt enkelt! skönt skönt.
dom senaste dagarna har jag både fyllt år, haft svenska prov, jobbat, övningskört, pluggat och lyckats tryckt in 3 nationella prov! ganska bra jobbat måste jag erkänna. och har sovit något ohyggligt. somnat som ett klubbat troll nästan varje dag efter skolan. och på tal om att sova! vaknade vid 4 inatt av att min katt låg bredvid mig och pratade i sömnen.. det var komiskt.

och idag har jag både gjort det ena och det andra. haft kvalitetstid med skolan ett tag och med hanna och sofie, sedan lite övningskörning. snart har jag mitt förbannade körkort i handen, det kan jag lova! är på tiden om inget annat.. och efter lite bilkörning gick jag och linnea en sväng och solade! och inte nog med det! dum som jag är satte jag mig och kollade på du är vad du äter. 55 minuter senare snörade jag på mig skorna och  trotsade regnet med en ekande röst i skallen som sjöng i takt med mitt flåsande jag vill inte bli en sån, jag vill inte bli en sån, jag vill inte bli en sån.. anna skipper gjorde mig tyvärr väldigt medveten om att jag äter precis lika dåligt som dom små köttbullarna som hon bantar ner i tv, och att om jag inte börjar äta lite groddar och springer lite i veckorna så blir det hjärtattack inom en snar framtid. och nej, jag vill helt enkelt inte

men imorgon blir det grillning och utgång, så börjar med groddarna på lördag. eller nej, söndag får det bli. fast man kanske ska börjar på en måndag, sådär i början av veckan? hmm.. 

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0