-

dags att väcka bloggen till liv igen?

jaa, vi kör på det.

sen sist har jag hunnit flytta in i min älskade tvåa i ljungsbro. har fått en stor balkong och stora rum. och badkar! har lyckats tvinga åt mig ett badkar, är mäkta stolt och lycklig över detta. mina gamla 27 kvm i ryd är ett minne blott.
  
har även hunnit med praktik i motala. lyckats dra mig ur sängen 4.30 på morgonen och utvecklat ett starkt koffeinberoende. tränat upp mina venprov-skills rejält och hållit gamla människor i handen i väntan på nangijala. mycket död och ångest, men ändå en väldigt fin praktik.

och nu är det tenta-p som gäller. såå, borde återgå till böckerna på en gång. 

pust. 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja! helt underbart. och så himla passande! ^^ btw, jag saknar dig!

2012-05-04 @ 08:14:02
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0