-

dags att ta tag i bloggen nu då. juni är här och jag har tagit mitt pick och pack och flyttat hem till katrineholm över sommaren, som vanligt. det här med att flytta hem till mamma och pappa i 3 månader efter två år av ensamt boende är lättare sagt än gjort, för alla parter. men det har sin charm.. och vad kan man annars göra när csn är snåljävlar och man har ett sommarjobb man älskar i denna stad? e-e-exakt.

för övrigt har jag på något vänster lyckats att spika alla tentor denna termin, vilket innebär att jag är helt fri från hälsouniversitetet till och med 27 augusti. det finns inga ord för denna lycka!

så, nu har mina 2 läsare lite koll på mig.

arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0